osteopaatannabnõu-magamisasendidKuidas magada kui Sind vaevab seljavalu, põlvevalu, puusavalu, kaelavalu. Sul on kõrvetised, kannavalu või uneapnoe

SELJAVALU

1. Lama selili, aseta padi põlveõnnalde alla või rulli keeratud käterätik nimmelülide alla, mis toetab lülisamba normaalset kumerust. Seljavalu puhul on see parim magamisasend

2. Lama külili ja aseta lisatoetuseks padi põlvede vahele. See magamisasend sobib samuti puusavalu või põlvevalu puhul

3. Kõhuli magamine võib tekitada valu seljas ja kaelas. Valu vähendamiseks aseta padi alakõhu alla

KAELAVALU

Kaelavalu puhul väldi kõhuli magamist. Kaelavaluga vältida kõrget peaalust. Padja maksimumkõrgus on õlajoonega ühel kõrgusel

ÕLAVALU

Õlavalu korral väldi magamist valutava õla poolsel küljel. Maga selili või teisel küljel, asetades suure padja rinnaku alla, käe padja peale, võttes sisse kallistusasendi.

UNEAPNOE- NORSKAMINE

Maga külili või kõhuli. Selili magamise vältimiseks kasuta tennispalli, mis on õmmeldud pidzaamapluusi seljale.

REFLUKSHAIGUS – KÕRVETISED

Maga külili. Selili magamisel tõsta peaalust patjadega kõrgemale

KANNAVALU 

Oluline on et jalg oleks vabalt Väldi teki raskust.